W dziale handlowym firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją drogich usług inwestycyjnych zauważono, że po wprowadzeniu coachingu jako sposobu rozwoju wiedzy i kompetencji handlowców: czas negocjowania kontraktu wydłużył się średnio o 1 - 2 miesiące, klienci zaczęli uzyskiwać znacznie lepsze warunki niż poprzednio. Dlaczego niewłaściwie prowadzony coaching może przynieść więcej strat niż korzyści?
Pracownik działu sprzedaży firmy zajmującej się sprzedażą materiałów budowlanych rozpoczął negocjacje z nowym klientem. Zaprezentował ofertę przedsiębiorstwa. W odpowiedzi klient przedstawił długą listę własnych oczekiwań. Ze względu na wysoką wartość zamówienia handlowcowi zależało na popisaniu tego kontraktu. Po powrocie do firmy podjął zatem działania, aby sprawdzić, które z nich może zrealizować.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip