Każdy właściciel biura rachunkowego, któremu zależy na dostarczeniu swoim klientom najwyższej jakości usług, nieustannie dąży do jak najlepszego dopasowania swojej działalności do ich potrzeb. Ale skąd wiadomo czego – poza fachową wiedzą i doświadczeniem – tak naprawdę oczekują klienci? Poznaj cechy idealnego biura rachunkowego. Pamiętaj, że w mniejszych biurach wizerunek firmy oparty jest na postrzeganiu jego właściciela.
Jak uważa Jay Levinson, człowiek, który wprowadził do literatury fachowej nowe pojęcie - marketing partyzancki (guerilla marketing) - aby zdobyć przewagę nad konkurencją, nie wystarczy dbać o własnych klientów, trzeba zacząć dbać o klientów konkurencji. Dowiedz się, kim są, jakie mają potrzeby, dlaczego decydują się na produkty oferowane przez Twojego konkurenta. Uczyń z nich swoją grupę docelową. Zacznij z nimi rozmawiać, spotykać się, proponować, by skorzystali z Twojej oferty. Najpierw musisz spowodować, by zainteresowali się Twoją ofertą i wypróbowali ją. Zaproponuj im taką próbę, która nie narazi ich na straty, wynikłe ze zmiany dostawcy.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip