Mediacja - skuteczny sposób na zakończeniu długotrwałego sporu spółki z klientem

Autor: Faustyna Guzowska

Dodano: 25 lipca 2010
Pytanie: Od kilku miesięcy trwa spór spółki z jednym z klientów. Problemem okazała się dość duża dostawa, która wg klienta nie zawierała wszystkich produktów. Naszym zdaniem z kolei dostawa była zrealizowana poprawnie, zgodnie z dokumentami, choć rzeczywiście nie zawierała pakietów promocyjnych, które podobno obiecał nasz handlowiec (ustalenia słowne). Klient czuje się oszukany i poinformował nas, że wniesie nawet sprawę do sądu! My chcemy uniknąć sporu i odzyskać zaufanie klienta. Dodam, że już próbowaliśmy rozmawiać z klientem w celu załagodzenia sytuacji. Niestety, klient się uparł i nie zgadza się na żadne z rozwiązań. Co możemy zrobić w tej sprawie?

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Słowa kluczowe:
mediacjaspółka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz