Jak odmówić klientowi, żeby go nie stracić i nie zaprzepaścić szans na dalszą współpracę?

Autor: Faustyna Guzowska

Dodano: 26 listopada 2009
Pytanie: Podczas sprzedaży moi handlowcy zauważyli, że klienci mają coraz większe wymagania, które chcieliby realizować przy tej samej cenie co kilka lat temu. Tłumaczymy naszym klientom, że wzrost jakości czy dodatkowe korzyści często są niestety związane z podwyższeniem ceny. W naszym dziale sprzedaży pojawia się zatem problem, że handlowiec musi odmówić klientowi, bo nie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwań klienta za proponowaną cenę. Zależy nam jednocześnie na tym, żeby go nie stracić. Jak mamy więc odmawiać klientom, tak żeby nie zamykać sobie dalszej możliwości współpracy?

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.