Biuro rachunkowe starając się o nowe zlecenia może posłużyć się dwoma rodzajami argumentów. Pierwsza grupa, to te cechy usług i atrybuty zawodu, na które może powołać się każdy licencjonowany księgowy. Prawdziwym wyzwaniem jest sformułowanie i zaprezentowanie potencjalnym klientom unikalnych cech i korzyści jakie niesienie tylko współpraca z naszym biurem.
Jak uważa Jay Levinson, człowiek, który wprowadził do literatury fachowej nowe pojęcie - marketing partyzancki (guerilla marketing) - aby zdobyć przewagę nad konkurencją, nie wystarczy dbać o własnych klientów, trzeba zacząć dbać o klientów konkurencji. Dowiedz się, kim są, jakie mają potrzeby, dlaczego decydują się na produkty oferowane przez Twojego konkurenta. Uczyń z nich swoją grupę docelową. Zacznij z nimi rozmawiać, spotykać się, proponować, by skorzystali z Twojej oferty. Najpierw musisz spowodować, by zainteresowali się Twoją ofertą i wypróbowali ją. Zaproponuj im taką próbę, która nie narazi ich na straty, wynikłe ze zmiany dostawcy.
Pytanie: Mój wieloletni pracownik założył sobie konkurencyjną dla mojej firmy działalność gospodarczą i przejął klientów. Ukradł swoje akta osobowe. Zatrudniony jest w mojej firmie do 31 grudnia 2007 r. Jak mam postąpić w takiej sytuacji? Jak się bronić przed sądem pracy, z jakim artykułem go zwolnić, jak dochodzić odszkodowania? Sprawdź, jaka jest odpowiedź eksperta.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip