Jeśli zatrudniasz pracownika na kilku stanowiskach wystarczy, że zawrzesz z nim jedną umowę o pracę

Autor: Ewa Krysztofiuk

Dodano: 24 czerwca 2010
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy mogę zatrudnić pracownika na stanowisku np: Kierownik ds. Organizacji/Lektor/Prawnik na pełen etat (ma stosowne uprawnienia do wykonywania tego rodzaju prac). Czy sporządzam wtedy jedną umowę, określając stanowiska pracownika, czy też muszę zawrzeć 3 umowy podając wymiar zatrudnienia np: 1/3 w każdej umowie i co za tym idzie: 3 zaświadczenia od lekarza, 3 x szkolenia bhp, etc.? Jestem zdania, że powinnam sporządzić jedną umowę, ale pracownik (prawnik) uważa, że dla każdego stanowiska powinna być oddzielna umowa. Kto ma rację?

Pozostało jeszcze 44% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz