W jaki sposób możesz obliczyć marżę na klientach spółki?

Autor: Magdalena Rudnik

Dodano: 25 lipca 2010

Załóżmy, że Twoja spółka zamierza sprzedać produkty dwóm klientom, którzy znacząco różnią się sposobem obsługi. Klient A kupuje jedno zamówienie na 20 rodzajów produktów, a klient B składa 2 mniejsze zamówienia na te same produkty i dodatkowo wymaga: przeprojektowania, zmiany opakowania, dostarczenia zamówień na koszt Twojej spółki oraz prawa do późniejszego zwrotu części produktów.

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Słowa kluczowe:
marżaspółka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz