Załóżmy, że Twoja spółka zamierza sprzedać produkty dwóm klientom, którzy znacząco różnią się sposobem obsługi. Klient A kupuje jedno zamówienie na 20 rodzajów produktów, a klient B składa 2 mniejsze zamówienia na te same produkty i dodatkowo wymaga: przeprojektowania, zmiany opakowania, dostarczenia zamówień na koszt Twojej spółki oraz prawa do późniejszego zwrotu części produktów.
Zarządzanie spółką
Dokument aktualny
Ważny od 2010-07-25
W jaki sposób możesz obliczyć marżę na klientach spółki?
Uwaga: artykuł jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, zapraszamy do zalogowania
Nie jesteś jeszcze użytkownikiem
Portalu Spółka z o.o.?
Zapewnij sobie nieograniczony dostęp do:
- gotowych wzorów wszystkich dokumentów z komentarzem,
- indywidualnych konsultacji z prawnikiem,
- bieżących zmian prawnych,
- bazy rozwiązań prawno - biznesowych dla spółek z o.o.,
- aktów prawnych, orzeczeń i wskaźników ważnych w spółce.