Wydanie towarów w ramach usługi marketingowej, nie jest celem samym w sobie. Stanowi ono integralną część usługi marketingowej.
Sprawa dotyczyła spółki, która w ramach prowadzonej działalności nabywa kompleksowe usługi marketingowe od podmiotu powiązanego.
Czynność polegająca na bezpłatnym przekazaniu m.in.: upominków, nagród, gadżetów reklamowych oraz ulotek i prospektów w ramach usług marketingowych świadczonych na rzecz zleceniodawców nie podlega odrębnemu opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług - orzekł WSA w Warszawie.
Czynność polegająca na nieodpłatnym przekazaniu towarów m.in.: upominków, nagród, gadżetów reklamowych oraz ulotek i prospektów w ramach usług marketingowych świadczonych na rzecz zleceniodawców nie podlega odrębnemu opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług - orzekł WSA w Warszawie w wyroku z 2 kwietnia 2013 r.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip