Pytanie:
W marcu dyrektor Fundacji wypłacił wynagrodzenie za marzec oraz kolejne dwa miesiące: kwiecień, maj (nie jest to wypłata zaliczki tylko pełne wynagrodzenie). Czy powinno się sporządzić w tym miesiącu listy do tych wypłat? Jak to ująć podatkowo oraz co ze składkami na ZUS?
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)