Dokument archiwalny
Pytanie:
W firmie prowadzonej przez osobę fizyczną są 2 samochody: ciężarowy i osobowy, wprowadzone jako środki trwałe. Firma zalicza odpisy amortyzacyjne od tych samochodów do kosztów podatkowych. Obecnie firma użytkuje w zasadzie tylko samochód ciężarowy, samochód osobowy nie jest używany; jest w pełni sprawny, ale chwilowo nie jest potrzebny. Co zrobić z ratami amortyzacji, czy można je wliczać w koszty czy można je czasowo zawiesić? Jakie będzie najlepsze rozwiązanie, jeśli firma nie chce tego samochodu sprzedać?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Iwona Czauderna
doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem, autorka wielu publikacji na tematy podatkowe