Szkolenia w spółce - instruktaż w Call center

Autor: Mirosław Smoczyński

Dodano: 25 lipca 2010
Pytanie: Kilkuosobowy zespół Call Center, którym zarządzam, będzie powiększony o kilku pracowników. Moim zadaniem będzie wdrożenie ich do pracy w spółce. Pamiętam, że poprzednie wdrożenie zajęło mi dużo czasu. Niestety, nie mogę na nikogo tego zadania scedować. Jak skutecznie poprowadzić takie szkolenie, tak abym nie musiał potem dziesięć razy powtarzać tego samego?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Słowa kluczowe:
spółkaszkolenia
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz