RSS Mapa strony Mój portal Zadaj pytanie
    
Jesteś tutaj: Strona główna Zarządzanie spółką Sprzedaż&Marketing
Rozmiar tekstu: f1f2f3
Dokument aktualny
 

Strategia przynosząca wzrost sprzedaży - 3 kluczowe czynniki

Pytanie: Od niedawna zarządzam pracą kilku handlowców. Przeprowadziłem analizę ich pracy, gdyż chciałbym sprawdzić, jakie techniki sprzedaży wykorzystują, co należy poprawić, a co zmienić. W dalszej kolejności chciałbym na swój dział popatrzeć z szerszej perspektywy i zastanowić się nad długoterminową strategią sprzedaży. Na jakie czynniki powinienem zwrócić uwagę, aby moje działania przyczyniły się do zwiększania sprzedaży i usprawniły pracę działu?
Odpowiedź udzielona: 26 listopada 2009 r.

Uwaga: artykuł jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.

Więcej znajdziesz w hasłach: