Strategia przynosząca wzrost sprzedaży - 3 kluczowe czynniki

Autor: Faustyna Guzowska

Dodano: 7 grudnia 2009
Pytanie: Od niedawna zarządzam pracą kilku handlowców. Przeprowadziłem analizę ich pracy, gdyż chciałbym sprawdzić, jakie techniki sprzedaży wykorzystują, co należy poprawić, a co zmienić. W dalszej kolejności chciałbym na swój dział popatrzeć z szerszej perspektywy i zastanowić się nad długoterminową strategią sprzedaży. Na jakie czynniki powinienem zwrócić uwagę, aby moje działania przyczyniły się do zwiększania sprzedaży i usprawniły pracę działu?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz