Oferta handlowa - jak przedstawiać w niej cechy produktów, aby Twoja spółka z o.o. odniosła oczekiwane korzyści?

Autor: Magdalena Jarzewska

Dodano: 25 sierpnia 2010
Pytanie: Zdaję sobie sprawę z tego, że cechy produktu informują klienta o konkretnych jego parametrach. Samych cech nie zmienię w ofercie, aby lepiej „wypaść” w oczach klienta, można je jednak przedstawić w różny sposób. Jak to zrobić, aby spółka odniosła z oferty oczekiwane korzyści?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.