Jak uniknąć zerwania rozmów i wycofania się klienta podczas ważnych negocjacji handlowych?

Autor: Sławomir Zajdel

Dodano: 7 stycznia 2010

Pracownik działu sprzedaży firmy zajmującej się sprzedażą materiałów budowlanych rozpoczął negocjacje z nowym klientem. Zaprezentował ofertę przedsiębiorstwa. W odpowiedzi klient przedstawił długą listę własnych oczekiwań. Ze względu na wysoką wartość zamówienia handlowcowi zależało na popisaniu tego kontraktu. Po powrocie do firmy podjął zatem działania, aby sprawdzić, które z nich może zrealizować.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Słowa kluczowe:
negocjacjesprzedaż
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz