Pytanie: To dla mnie zawsze niezręczna sytuacja, gdy muszę spotkać się z pracownikiem, aby przekazać mu negatywne uwagi. Wiążą się z nią emocje, które wynikają zarówno z tego, że pracownik pracuje w sposób wzbudzający zastrzeżenia, jak i z faktu, że do mnie należy nieprzyjemny obowiązek uświadomić mu to. Jak to zrobić, aby przekazywać podwładnemu uwagi spokojnie, a jednocześnie stanowczo?
Zarządzanie spółką
Dokument aktualny
Ważny od 2010-04-28
Informacja zwrotna - jak ją przekazać pracownikowi bez wpadania w pułapkę emocji
Uwaga: artykuł jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, zapraszamy do zalogowania
Nie jesteś jeszcze użytkownikiem
Portalu Spółka z o.o.?
Zapewnij sobie nieograniczony dostęp do:
- gotowych wzorów wszystkich dokumentów z komentarzem,
- indywidualnych konsultacji z prawnikiem,
- bieżących zmian prawnych,
- bazy rozwiązań prawno - biznesowych dla spółek z o.o.,
- aktów prawnych, orzeczeń i wskaźników ważnych w spółce.