RSS Mapa strony Mój portal Zadaj pytanie
    
Jesteś tutaj: Strona główna Zarządzanie spółką Sprzedaż&Marketing
Rozmiar tekstu: f1f2f3
Dokument aktualny
Ważny od 2009-11-12  

Dobre relacje z klientem - kluczem do utrzymania sprzedaży

Pytanie: W mojej branży (spółka produkuje ubranka dla dzieci) kryzys daje się we znaki. Handlowcy z miesiąca na miesiąc wykonują coraz to niższe plany sprzedaży. Niestety jesteśmy firmą, która rozpoczęła swoją działalność niecały rok temu - nie mamy silnie ugruntowanej pozycji na rynku. Co w obecnej chwili możemy zrobić, aby nie pogłębiać spadku sprzedaży? Zadowoliłoby mnie przynajmniej to, aby utrzymać wyniki z grudnia 2008 r.
Odpowiedź udzielona: 26 listopada 2009 r.

Uwaga: artykuł jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.

Więcej znajdziesz w hasłach: