Tu znajdziesz porady na temat zarządzania firmą. Dowiedz się, jak prowadzić finanse firmy, negocjacje oraz efektywnie zarządzać ludźmi. Eksperci zarządzający działami sprzedaży największych polskich spółek, podzielą się z Tobą doświadczeniem z zakresu sprzedaży i marketingu. Sprawdź, ile zyska na tym Twoja spółka z o.o.!
Zarządzanie spółką
Zarządzanie spółką
-
Prowadzenie działalności przez Polski podmiot w UE
(Marcin Sarna 18.10.2013) -
Instalacja podlicznika wody przy jednym punkcie czerpalnym
(Marcin Sarna 2.11.2012) -
Wniesienie zakładu budżetowego jako zorganizowanej części przedsiębiorstwa
(Marcin Sarna 2.11.2012)
Więcej w dziale
Finanse w spółce
-
Konto spółki w zagranicznym banku
(Marcin Sarna 24.07.2015) -
Wskaźniki płynności finansowej spółki
(Adam Filutowski 25.10.2010) -
Stopy procentowe w Polsce są stabilne!
(Adam Filutowski 25.10.2010) -
Analiza wyników produkcji przemysłowej - polska gospodarka ma się dobrze!
(Adam Filutowski 25.10.2010) -
Wskaźniki, które warto zastosować w spółce: wskaźnik rentowności działalności gospodarczej
(Adam Filutowski 25.10.2010)
Więcej w dziale Finanse w spółce
Zarządzanie ludźmi
-
5 najczęstszych problemów zarządzania grupą handlowców
(Dariusz Skorupa 24.09.2010) -
Informacja zwrotna dla pracownika - jak ją przekazać, aby pracownik ją przyjął
(Magdalena Rudnik 28.04.2010) -
Bierni pracownicy - jak ich motywować
(Irena Ochyra 28.04.2010) -
Bierny pracownik - jak sobie z nim poradzić
(Irena Ochyra 28.04.2010) -
Co decyduje o sukcesie spółki i umiejętnościach przywódczych menedżera?
(Daniel Sukniewicz 29.04.2010)
Więcej w dziale Zarządzanie ludźmi
Negocjacje
-
Co zrobić, gdy klient spółki odkłada podpisanie kontraktu, do którego nie ma zastrzeżeń?
(Anna Syrek-Kosowska 24.09.2010) -
Handlowcy spółki unikają klienta - 4 techniki, które pomogą im poprowadzić rozmowy sprzedażowe z niemiłym i stresującym klientem
(Faustyna Guzowska 24.09.2010) -
Jak odmówić klientowi, żeby go nie stracić i nie zaprzepaścić szans na dalszą współpracę?
(Faustyna Guzowska 26.11.2009) -
Kontakt z klientem spółki - jak się przygotować, aby łatwiej przeprowadzić rozmowy sprzedażowe?
(Faustyna Guzowska 25.07.2010) -
Kontrakt spółki z kontrahentem - jak egzekwować jego realizację?
(Mirosław Smoczyński 25.07.2010)
Więcej w dziale Negocjacje
Sprzedaż&Marketing
-
3 czynniki, które powinieneś uwzględnić przy planowaniu sprzedaży, by sprawdzić rentowność przedsięwzięcia
(Julita Zdończyk 2.12.2009) -
Analiza pola sił - pomocna przy analizie złożonych problemów sprzedaży w spółce
(Anna Syrek-Kosowska 25.08.2010) -
Ankieta dla klienta spółki - dlaczego warto ją przeprowadzić
(Magdalena Jarzewska 30.04.2010) -
Ankieta dla klienta spółki - jak dobrze sformułować pytania?
(Magdalena Jarzewska 25.07.2010) -
Ankieta dla klienta spółki - jak ją przygotować?
(Magdalena Jarzewska 30.04.2010)
Więcej w dziale Sprzedaż&Marketing
Trendy w zarządzaniu
-
System zarządzania jakością TQM w praktyce
(Adam Filutowski 20.10.2011)
Więcej w dziale Trendy w zarządzaniu
Case studies
-
Analiza kosztów - jak kalkulować koszty działań?
(Magdalena Rudnik 25.07.2010) -
Benchmarking krok po kroku
(Daniel Sukniewicz 17.05.2010) -
Czy coach może wyręczać handlowca w negocjacjach?
(Mirosław Smoczyński 22.07.2010) -
Gdy pracownicy zakładają się o kolor bielizny swojej koleżanki...
(Iwona Jaroszewska-Ignatowska 21.12.2010) -
Globalizacja dotyczy także Twojej firmy!
(Daniel Sukniewicz 13.04.2010)
Więcej w dziale Case studies