Wynagrodzenie dla zmarłego pracownika wolno wypłacić tylko uprawnionym osobom

Autor: Ewa Krysztofiuk

Dodano: 9 kwietnia 2013
Pytanie: Dnia 15 marca 2013 r. zmarł pracownik naszej spółki. Nie ma osób uprawnionych do uzyskania po nim renty rodzinnej (pracownik nie był żonaty, nie miał dzieci). Komu wypłacić wynagrodzenie, ekwiwalent za urlop oraz odprawę pośmiertną? Wszystkie inne sprawy w związku ze śmiercią pracownika były załatwiane z matką i siostrą zmarłego.

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz