Równoważny system czasu pracy - jak prawidłowo zapisać go w regulaminie

Autor: Ewa Krysztofiuk

Dodano: 25 stycznia 2010
Pytanie: Firma posiada sklep i bar. Dla pracowników baru chcielibyśmy wprowadzić równoważny system czasu pracy, bez określania w regulaminie pracy godzin rozpoczynania i kończenia pracy. Czy zamiast tego moglibyśmy zapisać w regulaminie: „pracownicy zatrudnieni w barze świadczą pracę w równoważnym systemie czasu pracy, godziny rozpoczęcia i kończenia pracy tej grupy pracowników określa sporządzany na każdy miesiąc harmonogram czasu pracy”. Czy taki zapis będzie prawidłowy?

Pozostało jeszcze 73% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz