Jedna umowa o pracę, różne stanowiska

Autor: Ewa Krysztofiuk

Dodano: 18 maja 2011
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy pracownik może wykonywać dwa różne rodzaje czynności w ramach jednej umowy o pracę? Jeśli tak - w jaki sposób zmienić umowę o pracę z pracownikiem? Czy trzeba z góry określić jaka cześć etatu będzie poświęcona na jedne czynności, a jaka na drugie, czy też można kierować pracownika do danej pracy według aktualnych potrzeb pracodawcy?

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz