Case studies
-
Gdy pracownicy zakładają się o kolor bielizny swojej koleżanki...
(Iwona Jaroszewska-Ignatowska 21.12.2010) -
Rozmowa rekrutacyjna w spółce - ucz się nie na swoich błędach!
(Iwona Jaroszewska-Ignatowska 21.12.2010) -
Nie zostawiaj awansowanego pracownika na pastwę losu!
(Grażyna Boguta 21.12.2010) -
5 najczęstszych problemów zarządzania grupą handlowców
(Dariusz Skorupa 24.09.2010) -
Lojalność w aktywności handlowej czy lojalność w biznesie to fakt czy fikcja?
(Dariusz Skorupa 25.07.2010) -
Analiza kosztów - jak kalkulować koszty działań?
(Magdalena Rudnik 25.07.2010) -
W jaki sposób możesz obliczyć marżę na klientach spółki?
(Magdalena Rudnik 25.07.2010) -
Czy coach może wyręczać handlowca w negocjacjach?
(Mirosław Smoczyński 22.07.2010) -
Jak ocenić kondycję finansową kontrahenta spółki, analizując rachunek przepływów pieniężnych?
(Adam Filutowski 6.06.2010) -
Benchmarking krok po kroku
(Daniel Sukniewicz 17.05.2010) -
Odbierz klientów konkurencji!
(Daniel Sukniewicz 13.04.2010) -
Globalizacja dotyczy także Twojej firmy!
(Daniel Sukniewicz 13.04.2010) -
Jak wyeliminować u szefów sprzedaży najczęstsze błędy w coachingu, aby rozwinąć kompetencje handlowców i wpłynąć na wzrost sprzedaży?
(Mirosław Smoczyński 30.11.2009) -
Jak uniknąć zerwania rozmów i wycofania się klienta podczas ważnych negocjacji handlowych?
(Sławomir Zajdel 30.11.2009) -
Jak zarządzać, aby w konflikcie pomiędzy działem sprzedaży a logistyką, nie stracić klienta?
(Dariusz Skorupa 30.11.2009)
Więcej w dziale